Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

Őszülő fanszőrzet? Nem probléma!

2014.09.11. 11:22 deresnegyvenes

Amikor elkezdtem használni az őszülés gátló tonikot, csak a fejbőrömre kentem – ahogy korábbi bejegyzésemben is írtam, igen komoly averziók között. A gyorsan jött és egyébként most már tartósnak is mondható eredmény azonban kétségtelenül meggyőzött a szer hatásosságáról, ami egyébként használati útmutatójában azt állítja magáról, hogy nem csak a fejbőr hajhagymáit, de más helyütt leledző szőrzetet is képes megfiatalítani.

 

oszulo-fanszorzet-szakall-bajusz.jpg

20-as éveim elején, még az egyetemi évek alatt már dolgoztam, és úgy hozta az élet, hogy viszonylag magas pozícióba kerültem. Lehet, hogy hülyeség, de kicsit zavart a dolog, mert sokszor olyan embereknek kellett megmondanom, hogy mit csináljanak, akik jóval idősebbek voltak nálam. Ezért akkoriban éppen az ellenkezőjén dolgoztam annak, amin most: próbáltam öregebbnek tűnni, így például szakállat növesztettem (persze, lehet, jobb lett volna, ha inkább pár ősz hajtincset festek magamnak…). A dolog be is vált, úgy éreztem, hogy így komolyabban vesznek, meg persze később azért az is segített, hogy a környezetemben rájöttek, általában nem mondok hülyeségeket.

Aztán telt-múlt az idő, elröppent cirka 8-9 év, és hirtelen abban a szituációban találtam magam, hogy hamarosan megnősülök és gyerekeim lesznek. Persze a gyerekhez már nem elég – az egyébként addig tökéletesen funkcionáló – 38 m2-es lakás, így azt eladtuk, és elkezdtünk nagyobbat nézni. A felújítással egy ismerős „szakembert” bíztunk meg, aki az elején nagyon jónak tűnt, később viszont kiderült, hogy egy kókler. Hiába nézte meg és vizsgálta át vétel előtt „alaposan” a kinézett lakást, a felújítás közben nagyon sok olyan dolog derült ki, ami jelentős többletköltséget okozott, az elhúzódó átadásról már nem is beszélve. Ez volt az az időszak, amikor – elsősorban a stressz hatására – őszülni kezdtem. Oldalt pár ősz hajszál, de ami még zavaróbb, a körszakállamban is megjelentek a mostanra már gyűlölt fehér szálak.

Fogtam hát és meg is szabadultam tőle, hiszen amúgy is már rég elvesztette eredeti „funkcióját”. Viszont mostanában az őszülés felett aratott elsöprő győzelmem kapcsán jutott eszembe, hogy tulajdonképpen ismét növeszthetnék körszakállat, hiszen ott is el lehet tüntetni az őszülő foltokat (a gyártó szerint férfiaknak bajuszra, szakállra is alkalmazható a Reparex). Ugyan erre a gyártó nem tér ki, de feltételezem, hogy ha valakinek egyéb intim helyen akad olyan részlet, ami őszül, akkor a Reparex bizony ott is működhet.

Szólj hozzá!

Címkék: Őszülő fanszőrzet Őszülő szakáll Őszülő bajusz

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr446688389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása