Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

Vigyázat, folt!

2014.08.12. 10:55 deresnegyvenes

Akár egy laza nyáresti filmbe is elmenne levezető poénként az, ami nemrég történt velem. Miután az ember rutint szerez az őszülés gátló tonik felvitelében, hajlamos túl gyorsan végezni, az egyébként még ráérősen is mindössze néhány percig tartó műveletet, s persze ebből finoman szólva is kellemetlen szituációk születhetnek.

ID-1008327.jpg

 

 

Történt ugyanis, hogy a hétvégén családostul meglátogattuk az anyósomat, pontosabban ez volt a terv. Reggel persze ment, ami ilyenkor menni szokott: kisebb káosz, amit a gyerekek néhány idegölő visítással spékelnek meg. Tusolás után gyorsan felvittem a tonikot a hajtöveimre, aztán végre összepakoltunk, és irány Gyula.

A hosszú vezetés után mindig jól esik egy kis kikapcsolódás (aki ismeri a 44-es utat, azt tudja, hogy itt aztán figyelni kell, különben újabb „őt is hazavárták tábla” készülhet). Most is, mint majdnem mindig, megérkezés után már kaptam is össze a cuccomat, hogy elugorjak a méltán híres Gyulai Várfürdőbe.

Már éppen búcsúzkodtam, amikor az anyósom odaszólt, „Te fiam, mi az a barna folt ott, az arcod bal oldalán?” Először néma csend, aztán rohanok a legközelebbi tükörhöz, s akkor esett le a tantusz. Persze, ha olvastad a korábbi bejegyzésemet, akkor most már valószínűleg Te is sejted, mi történt. A reggeli rohanásban kicsit lefolyhatott az őszülés gátló tonik, ami aztán szép kis foltot hagyott. Ugyanis a Reparex fényérzékeny anyagokat tartalmaz, melyek, ha nem a hajgyökerekhez kerülnek, akkor oxidálódnak. (Egyébként írták is a tonikhoz tartozó utasításban, hogy nem ajánlott közvetlenül lefekvés előtt használni, mert az ágyneműn is nyomot hagyhat, amit egy rövid hajszárítással érdemes kivédeni.)

Lényeg, hogy gyorsan nekiestem egy vizes törölközővel a foltnak, és néhány erőteljes mozdulattal eltüntettem az apró „szépséghibát”. A feleségem persze jót mulatott mindezen, én meg szépen megköszöntem anyósom figyelmességét, és arra gondoltam, hogy de jó, hogy még a strandolás előtt fény derült minderre. Lehet, hogy egyébként vizslató szempárok követték volna a termálos kikapcsolódásomat :-)

Szólj hozzá!

Címkék: tonik felvitel

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr536597351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása