Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

Mostantól már csak hetente kéne kennem

2014.07.24. 11:48 deresnegyvenes

Ideális esetben persze, de az a helyzet, hogy az elmúlt 2 hétben kicsit kiestem a ritmusból, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindenféle ígéretet és a gyártói javaslatot is megszegve volt olyan, hogy 1 hétig sem jutottam el a Reparex tonikig, egyszerűen elfelejtettem használni.

feledekenyseg.jpg

 

Az őszülés gátló tonik használati utasításában benne van, hogy 1-1,5 hónapig kell napi szinten kenni az ősz hajszálakat a kívánt eredmény eléréséhez, utána már lehet lazítani, és elég heti 1-3 alkalommal. Nos, én olyannyira megörültem a gyorsan elért sikernek (gyakorlatilag alig volt már ősz hajszálam két hétnyi kezelés után), hogy kicsit el is kényelmesedtem. Sőt, nem is kicsit, inkább nagyon.  Persze azért ebben benne volt az is, hogy nyáron elég más ritmusban élek, hétvégén például simán benne van a pakliban, hogy idegen helyen ébredünk, a tonik meg persze nincs kéznél.

Az egésszel egyébként akkor szembesültem, amikor egy közös fotó alkalmával újra ezüstösen csillogott a hajam, ettől persze rögtön meg is rémültem. Kicsit most úgy érzem magam, mint egy korábbi, sikeresen induló fogyókúra alkalmával, amikor is pár hét után elkezdtem kiengedni, este nyitogatni a hűtőt, s persze azonnal megállt a fogyás, sőt még egy kicsi vissza is jött az addig leadott kilókból.

Ez van, jó tanulság ez abból a szempontból, hogy érdemes követni a gyártó iránymutatását, és nem kiengedni a végcél közelében, mert úgy tűnik, hogy ez a lezserség az első 1-1,5 hónapban tényleg nem megengedett. Szóval most megint nekiállok tisztességesen végezni a napi kezelést még jó 3 hétig annak érdekében, hogy utána már tényleg elég legyen csak a heti néhány alkalommal. 

 

visszafeheredes.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: tonik felvitel

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr886540459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása