Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

Megjött a tata-pakk

2014.05.19. 17:03 deresnegyvenes

reparex-doboz.jpg

Miközben az ember erősen súrolni kezdi a negyvenet, egyre több külső – kondíció függvényében belső is – hatás kapcsán nyer visszaigazolást az idő múlásáról. Legbelül nem tudod felfogni, hogy már eltelt lassan 40 év, nem is így gondolkodsz, még akkor sem, ha már iskolába készülnek a gyerekeid és felelősségteljes munkád van stb. Közben meg kapod az impulzusokat azokon a helyeken, ahová korábban is jártál (persze mostanság azért már ritkábban): a csinos pincérlány már nem sziázik, sokkal inkább jónapottal köszön, vagy ami a legrosszabb, csókolómmal. (Pár év vagy évtized és Te is hasonló helyzetbe kerülsz aranyom, akkor majd megtudod…)

Ezeket a gondolatokat mostanában egyre gyakrabban osztottam meg a feleségemmel, aki végül karácsonyra egy „különleges” csomaggal örvendeztetett meg, amit azóta csak tata-pakknak hívok.

Volt ebben mindenféle meglepő dolog, többek között például jégeralsó – hogy ne fázzak fel –, néhány arckrém és egy doboz, amit első blikkre nem nagyon tudtam hová tenni. A felirat elolvasása után (Reparex for men – against gray hair, vagyis kb. Reparex férfiaknak - az ősz hajszálak ellen) aztán rájöttem, hogy miről is szól ez az egész.

Ezek szerint az én szeretett feleségem is úgy látja, hogy itt az idő a megfiatalodásra? Vagy egyszerűen csak túl sokat emlegettem neki, hogy nem tetszik nekem ez az öregedés dolog…

Különösen az utóbbi – mármint az őszülés elleni szer – vágott mellbe, mert a kondimmal ugyan rendszeresen foglalkozom, de az őszülés mint olyan, eddig nem nagyon zavart. Azóta azonban, ha nem is naponta, de elég gyakran nézek farkasszemet magammal a tükörben. Keresem azt a jóképű fiatal srácot, aki valaha voltam, de nem igazán találom. Egy középkorú ember néz velem farkasszemet, eltelt 20 év, és kicsit idegennek tűnök magam számára. És egyre inkább azt gondolom, hogy ez az érzés leginkább a sűrű ősz hajszálak miatt alakulhatott ki bennem.

A tata-pakk eközben hónapokig porosodott a fürdőszoba szekrényében, aztán nemrégiben egy tavaszi napon „előkerült”.

 

 Bár a fenti videón épp az ellenkezője történik annak, amit én szeretnék, az eredmény magáért beszél.

És akkor úgy döntöttem, hogy minden szkepticizmusom ellenére teszek egy próbát az őszülés gátló hajtonikkal, és megírom nektek, hasonló helyzetben lévő sorstársaimnak, hogy mire jutottam. Mert őszintén be kell vallanom, hogy minden ilyen csodaszerrel kapcsolatban erősen szkeptikus vagyok. De majd meglátjuk!

Szólj hozzá!

Címkék: őszülés elleni szer

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr716180489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása