Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

2 hét után már láthatóak az eredmények

2014.06.24. 17:46 deresnegyvenes

2-hetes-eredmenyek-mar-latszik.jpg

Minden szkepticizmusom és ellenérzésem sutba kell dobnom, ez a szer tényleg hat, legalábbis a korábban határozottan őszes árnyalatúnak mondható hajam elkezdte visszanyerni az eredeti színét.

Csináltattam is fényképet, amin a korábbi állapothoz képest jól látható az eredmény. Magam is megdöbbentem, és nem csak azon, hogy hat a szer, de ezzel párhuzamosan belül is jobban érzem magam. Talán azt is megkockáztatom, hogy fiatalabbnak látom, illetve érzem magam.

 

 

2het_fentrol_mod.jpg 2het_hatulrol.jpg

 

Kicsit vöröses, de semmiképpen sem ősz - hiába, nem kell túlzásba vinni

Ami viszont biztos, hogy kicsit túlkezeltem magam, ugyanis ahogy arról a weboldalon is írnak vöröses árnyalat jelent meg a hajamon. Szerencsére ez gyorsan eltűnik, ha csökkentjük a mennyiséget – olvasható a leírásban, én azért mostantól rásegítek egy kis hajszárítással is, ami szintén gyorsítja a vörös árnyalat megszűnését.

A feleségem is boldog, „nahát, tényleg, alig van ősz hajszálad” – ilyen és ehhez hasonló mondatokkal nyugtázza erőfeszítéseimet, no meg azért van benne egy jó adag büszkeség, hogy tulajdonképpen ő indított el a megfiatalodás útján. Én azért óvatosságra intettem, várjuk ki az 1 hónapot, állítólag akkor már - ha nem marad ki egyetlen kezelés sem – egyértelműen látszik a hatás. Meg persze kíváncsi vagyok arra is, hogy az intenzív kezelést követően a későbbiekben valóban elég lesz-e csak heti 1-2 alkalommal kenni az eredeti hajszínem megőrzése érdekében…

Szólj hozzá!

Címkék: 2 hét után

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr806410861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása