Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

Ismerkedés az őszülés gátló hajtonikkal, avagy mit rejt a zöld dobozka?

2014.05.27. 09:36 deresnegyvenes

oszules-gatlo-tonik-doboz.jpg

Először is ez a Reparex férfi verzió, van női változat is, ez utóbbiban a leírás szerint több olyan összetevő is van, melyek a női haj finomságát, jellegzetességeit figyelembe veszik (hölgyeim, ennek a doboznak a színe lila). Mondjuk az én hajam sem éppen drótkefe, de próbálok optimistán állni a dolgokhoz, ha tényleg működik, akkor a férfi változatnak is működnie kell (szerintem, amúgy nem fog…). De azért szólok a feleségemnek, hogy elővettem, kicsomagoltam és mostantól – a leírás legapróbb betűjét is betartva – minimum 3-4 héten át kenni fogom reggelente a fejbőrömet az ő karácsonyi meglepetésével (a jégeralsót persze egyszer sem vettem fel, de szóvá sem teszi, talán jövőre el is felejti).

A készítmény maga egyébként azt ígéri, hogy biztonságos, nem allergizál, és fokozatosan fejti ki a hatását. Nem egy hajfestékről van szó, ez az őszülés gátló tonik belülről, vagyis a hajhagymákig lejutva hat. Ez mondjuk hihető is, mert maga a lötyi kb. olyan, mint egy enyhén zavaros víz, valami meghatározhatatlan, de inkább kellemes illattal, ami amúgy nem túl agresszív (még szerencse, mert nincs kedvem habogva magyarázkodni a környezetemben, hogy mi ez a szag vagy új illat).

A slusszpoén, hogy bár nekem nincs, de hajkorpa ellen is hat. 3 zöld dobozom van és egy viszonylag nagy fejem, kíváncsi leszek, hogy meddig elég. Felkerestem a gyártó oldalát, ott az állt, hogy 2 doboz után már látható a hatás, úgyhogy biztos nem a szűkös készleten múlik majd az eredmény.

Aki esetleg hajfestéket vagy hennát használ, az is bátran bevetheti, bár gyanítom, hogy a férfiak között csekély ez az arány. A használati útmutató mellett találunk még a dobozban egy csodálatosan klassz zacskókesztyűt, ezzel kell a kezelést végrehajtani, mert a cucc azért foltot hagyhat.

Persze nem bírtam magammal, mert ott motoszkált bennem, hogy mostantól reggelente az életemből pocsékba mehet 5 perc, ráadásul még fizettünk is érte (na jó nem én, hanem a feleségem, bár nyilván közös a kassza), ezért kíváncsiságból megnéztem, hogy mennyibe kerül a szer. 1 doboz 3325 forint, én hármat kaptam, végülis ez így még nem is olyan vészes, ha tényleg hat. Holnap, pontosabban az elkövetkezendő hetekben meglátjuk, majd mire jutunk.

Amúgy meg ezt a fejet kellene szépen visszahozni abba a gesztenyebarna árnyalatba, amit már évek óta senki nem nagyon látott. 

 

hasznalat elott oldalt.jpg hasznalat elott_felul.jpg hasznalat elott hatul.jpg

 



Szólj hozzá!

Címkék: őszülés elleni szer

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr576216436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása