Őszülés. Nem kell így lennie?

Idén 40 leszek. Ismerőseim szerint ki is nézek annyinak, ami leginkább az őszülés miatt lehet igaz. De én felveszem a kesztyűt, s leküzdve minden szkepticizmusomat kipróbálom az őszülés elleni szert, amit karácsonyra a feleségemtől kaptam. Erről szól az őszülés blog.

Friss topikok

HTML

Az első kenés

2014.06.11. 16:05 deresnegyvenes

elso-kenzes-oszulesgatlo.jpg

Ma reggel megvolt az első „kezelés”, minden simán ment, legalábbis úgy tűnik. Először is az őszülés elleni tonikot tiszta fejbőrre kell felvinni. Hogy ez most azt jelenti, hogy naponta mossak hajat vagy elég csak hetente, nem tudom, de nekem nagyon rövid a hajam, így gyakorlatilag tusolás közben megoldható. (Mellesleg pár évvel ezelőtt pont azért nyírattam rövidre a hajam, hogy ne látszódjanak annyira az ősz hajszálaim. :-)

A mellékelt leírás szerint úgy kell felvinni a tonikot, hogy fésűvel csinálunk egy választékot, és oda kenjük az anyagot, majd megyünk szépen tovább. A már említett rövid hajam miatt nekem nem volt szükségem fésűre, igyekeztem közvetlenül, sávosan felvinni az őszülés gátlót, majd a kapott kesztyű segítségével szépen bemasszíroztam a szert a fejbőrbe. Állítólag így hat, pontosabban ott hat - a hajhagymákba kell eljutnia a folyadéknak.

doboz.jpg kesztyű.jpg

 A doboz, benne a tonik + a kesztyű, ami a felvitel során lehet hasznos

Elsőre azért kicsit ügyetlenkedtem, egy-két csepp lefolyt az arcomon meg a nyakamon. Figyelem: ha szembe kerül, azonnal öblítsük ki vízzel! Az már inkább a vicc kategóriába sorolható a leírásban, hogy 3 éves kor alatt nem javasolják a használatát. Kíváncsi vagyok arra a csecsemőre, akinek esetleg szüksége lehet erre? :-)

Kb. 3-4 perc alatt végeztem, és bevallom nem is volt olyan rossz érzés egyedül lenni, meg magammal foglalkozni egy kicsit. Reggelente nálunk mindig diliház van: a gyerekeket kell vinni az óvodába, megy a reggeli kardozás, hogy öltözzetek már fel, miközben az embernek millió dolga lenne aznapra. Jó egy kicsit egyedül lenni. Ami pedig a másik részét illeti, az én apám egyetlen arcszeszt használt egész életén át, egyszer vettem neki egy arcápoló krémet, nagyon kedvesen visszaadta: „erre nekem nincs szükségem édes fiam, használd Te”. Azóta persze változnak az idők, ma már egy férfinak sem ciki, ha így is gondoskodik magáról.

 

Visszakanyarodva az első tapasztalatokra: az őszülés gátló tonik felvitelekor mindenképpen érdemes odafigyelni, hogy ne használjunk túl sokat, mert a gyártó szerint ekkor elszíneződik a haj. A másik dolog, hogy az emberek hajlamosak kihagyni a fül mögötti részt, hát én igen alapos voltam, büszkén jelentem, nem maradt ki semmi. 

Szólj hozzá!

Címkék: tonik felvitel

A bejegyzés trackback címe:

https://oszules.blog.hu/api/trackback/id/tr736295914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása